Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lukasz888 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adres zarejestrowany20.06.2008 @09:57:50 ostatnio na stronie11.06.2013 @14:00:43

Usiłowałem spać...

... jednak ta myśl nie dawała mi spokoju. Od dawna chciałem założyć digarta lub photoblog'a albo poprowadzić swój pamiętnik. Zanim napisałem to tutaj, tekst ten znalazł się na papierze. Tak, dokładnie - na kartce papieru.

Leżąc w ciemnym pokoju na łóżku, przewracając się z boku na bok, usiłowałem spać. Jednak otwarte okno, zapalone światło w kuchni, obecność rodziców w sąsiednim pokoju przypominały mi o rzeczywistości, kiedy ja marzyłem o perfekcyjnym świecie. Nie, nie chciałem uciekać. Po prostu chciałem odpocząć, zapomnieć o zmartwieniach i troskach. Chciałem znaleźć się w idealnym świecie, który wykreowałaby być może moja wyobraźnia. O 21 mam usiąść na gadu... No właśnie - to chyba zachwiałoby porządek w niemożliwym idealnym świecie. Boję się, że w tym świecie zabrakłoby miejsca dla kogoś innego, znajomego. Zostałbym pewnie sam na sam z moim ego. Czy właściwe do tego dążę?

Nie chcę żyć w perfekcyjnym świecie pełnym pustej radości. Dlaczego miałbym odłączać się od rzeczywistości, żyć sam, zamknięty w pokoju... bez miłości...

Wstając z łóżka zrobiłem pierwszy krok. Trzymaj za mnie kciuki!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty25 komentarze617 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon Coolpix P90

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rosario    26.06.2008 @16:29:57
thx
~takpoprostuodtak    26.06.2008 @12:19:53
dziękuje;]
ale to nie do końca naturalne ;]
~TomaszGracz    26.06.2008 @10:40:47
_______
stop ocenom!!!! TWA do domu!!!! konstruktywny komentarz więcej wnosi niż wysoki słupek!
~Samara1    25.06.2008 @21:39:05
dzieki;]
~airforceone    25.06.2008 @19:45:39
dzieki
_______
zapraszam.
~Lniannon    25.06.2008 @18:11:13
Dzięki
_______
Nie dziękuj odwdzięcz się oceną...
"Życie chodź na jawie, wciąż gubi się w marzeniach, zagubione, zgubione życie"
~ewelajnaaa    25.06.2008 @14:59:13
dzięki
~bartiano    25.06.2008 @12:56:00
dziękuję
_______
Złote Myśli online - zakładaj zeszyty z pytaniami i zbieraj odpowiedzi od znajomych jak za dawnych czasów! --> http://www.asking1.com
~aki31    25.06.2008 @12:35:02
Dzięki też popatrzę na Twoje postępy a tymczasem zmykam praca wzywa pozdrawiam i miłego dnia życzę
~aki31    25.06.2008 @12:28:34
zapraszam jeśli tylko masz ochotę
~aki31    25.06.2008 @12:25:27
dzięki
~Patryk89    25.06.2008 @11:33:33
E tam, a co powiesz o Vento ??
-Krytyk666    25.06.2008 @11:27:30
dziękuje za komentarz
-margo12    25.06.2008 @09:05:48
hehe dziękuję
~annnika    24.06.2008 @22:39:04
o rany jeszcze nie wiem jak co tu sie robi Help
~appocalypsa    24.06.2008 @20:47:32
nO to może sie rozumiemy^^
_______
"Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczy niczego." - Ruth Bernhard
~appocalypsa    24.06.2008 @20:43:45
ja raczej nie mam "dobrych układów z Bogiem"
_______
"Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczy niczego." - Ruth Bernhard
~appocalypsa    24.06.2008 @20:41:42
no tak... ja moze w ten sposób nie potrafie
_______
"Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczy niczego." - Ruth Bernhard
~appocalypsa    24.06.2008 @20:39:07
dzieki^^ moim zdaniek moze byc piekny
_______
"Jeżeli nie jesteś zdolny widzieć więcej ponadto co widzialne, nie możesz zobaczy niczego." - Ruth Bernhard
~SylviaSylvia    24.06.2008 @11:00:22
NO OSTROSC NA NICH JEST BEZNADZIEJNA ALE LUZ CO TAM
_______
mamucha
~Malarka    24.06.2008 @09:57:45
thx
~AWE    24.06.2008 @09:23:53
dzieki, ale statek zacumował przy takim nabrzeżu, (nabrzeże w remoncie) Pozdrawiam
~Bacaj    24.06.2008 @09:08:40
dzięki
~Aveline87    24.06.2008 @09:06:21
to czekam na następne
~danek37    24.06.2008 @08:52:05
dzięki
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt